viernes, 7 de marzo de 2014

OS ESPAZOS NA ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL

Para a organización de espazos deberase ter en conta dar resposta ás necesidades dos nenos e nenas, no eido afectivo, de autonomía, movemento, socialización, fisiolóxicas, de descubrimento, exploración, coñecemento e investigación.

Os requisitos mínimos dos centros son os seguintes:
  • Ubicación en locales de uso exclusivo e con acceso independiente desde el exterior.
    Unha sala por cada unidade cunha superficie de dous metros cuadrados por cada posto escolar e que terán como mínimo 30 metros cuadrados
  • Un espazo axeitado para a preparación dos alimentos.
  • Unha sala de usos múltiples de 30 metros cuadrados que poderá ser utilizada para comedor.
  • Un patio de xogos por cada nove unidades ou fracción, de uso exclusivo do centro, cunha superficie maior de 75 metros cuadrados.
  • Un aseo por sala, destinada a nenos de dous a tres anos que deberá ser visible e accesible desde a mesma e que contará con 2 lavabos e 2 inodoros

  • Un aseo para o persoal separado das unidades e dos servicios dos nenos, con lavabo, inodoro e ducha. 

    Os espazos comúns serán a entrada os pasillos, despachos e salas auxiliares, servicios, cociña e dependencias, comedor, biblioteca, sala de psicomotricidade, etc. Deberá existir decoración tamén nos espazos comúns ademais de na aula.

A aula de educación infantil estará organizada nas seguintes zonas:
  • Zona de alfombra:
  • Zona de xogo simbólico
  • Zona de movemento e desplazamentos:
  • Zona de manipulación e exploración
  • Zona de observación e natureza

Dentro da aula ademais dos espazos colectivos é interesante sinalar outros individuais, mesas, sillas, perchas, casilleros....

No hay comentarios:

Publicar un comentario